Indywidualne opakowania na wynos kluczem do sukcesu. Opakowania ekologiczne wykorzystują materiały i metody, które mają zniwelować niekorzystny wpływ na środowisko. Oczywiście ekologiczny materiał to nie wszystko.
Efektowny design wyróżnia produkt na tle konkurencji i wzbudza zainteresowanie klientów. Projektowanie opakowań ma kluczowe znaczenie, ponieważ to właśnie one kształtuje początkową interakcję potencjalnego klienta z produktem. Osoby, które po raz pierwszy zobaczą i poznają produkt, wyrobią sobie pierwsze wrażenie na podstawie wyglądu opakowania. Tak właśnie działa tożsamości marki. Połączenie firmy z klientami i skupienie ich uwagi na produkcie jest kluczowe w zdobywaniu lojalności konsumentów.
Indywidualne opakowania na wynos kluczem do sukcesu
Oto cztery powody, dla których projekt opakowań na wynos ma korzystny wpływ na sprzedaż.
Atrakcyjność dla klienta
Atrakcyjne opakowanie zachęca potencjalnego klienta do sięgnięcia po dany produkt. Dostarczenie potrawy do klienta w opakowaniu, które jest przyjazne środowisku, a to tego schludne i dobrze wykonane podnosi jego jakość. Chcesz, aby Twoje opakowanie przyciągało uwagę i było atrakcyjne? Postaw dodatkowo na indywidualny nadruk, który wyróżni firmę na tle konkurencji.
Branding
Odpowiednia paleta kolorów, nazwa lokalu bądź cateringu oraz logo umieszczone na opakowaniu sprawiają, że tożsamość marki jest namacalna. Twoje opakowanie na wynos musi w widoczny sposób eksponować czcionkę i znak towarowy firmy, aby przyciągnąć klientów. Konsekwentne stosowanie standardów i wytycznych brandingowych pozwala być rozpoznawanym przez odbiorców.
Użyteczność
Dobrze przemyślane opakowanie ma swoją funkcję i przeznaczenie. Funkcjonalne opakowanie chroni produkt i ułatwia jego wysyłkę, odbiór i przechowywanie. W branży gastronomicznej szczególnie ważne jest, jeśli opakowanie na wynos można dodatkowo podgrzać w kuchence mikrofalowej, a nawet zamrozić. Jeśli opakowanie pełni funkcję użyteczną dla klienta, staje się ono równie cenne, jak sam produkt.
Informacja
Opakowanie jest narzędziem do lepszego przekazywania istotnych informacji o produkcie i marce. Zaprojektowanie opakowania w sposób, który zawiera pewne informacje sprawi, że będzie ono bardziej praktyczne. Jedne z istotnych informacji, które powinny znaleźć się na opakowaniu na wynos to:
- skład potrawy,
- informacja o alergenach,
- gdzie powstało danianie, kanapka lub sok, jeśli produkt jest dopuszczony do sprzedaży w sklepie,
- ogólne informacje o producencie,
- termin ważności,
- jak zutylizować opakowanie.
Jeśli pracujesz w branży gastronomicznej i chcesz zapakować swoje dania w opakowania na wynos, zachęcamy do skorzystania z oferty firmy Metro-Plast, która jest czołowym producentem wysokiej jakości ekologicznych opakowań, pojemników i tacek do zgrzewu oraz maszyn pakujących Metro-Catering-System. Firma specjalizuje się w także w nadrukach i opakowaniach indywidualnych takich jak:
- etykiety samoprzylepne,
- torby papierowe oraz torby na pieczywo,
- menu Boxy i snack bagi,
- opakowania kartonowe,
- folie z nadrukiem i etykiety IML.