Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie

Peugeot

Informacje

SZTYWNE KOŁO SPRZĘGŁO LUK PEUGEOT 307 2.0 HDi 110

1,270,00 zł

Producent:LUK
Kod:601 0009 00 / 2052 N5
Wysyłka:24 godziny
Produkt dostępny (0 komplet)

Ilość:komplet

Podstawowe dane:
Średnica: 228mm

Części zestawu:
- Sztywne koło zamachowe
- Tarcza sprzęgła
- Tarcza dociskowa sprzęgła
- Łożysko oporowe
- Zestaw śrub

Zastąpiony nowym modelem:
Nr katalogowy LUK: 601 0021 00

!!! NIE ZAKŁADAJ W TYM AUCIE KOŁA DWUMASOWEGO !!!



Nr katalogowy LUK: 601 0009 00 / 601000900 / 601 000 900

Jeśli nie jesteś pewny czy zestaw pasuje do Twojego samochodu lub potrzebujesz innych części – skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dobrać elementy do każdego samochodu.
Sztywne koło zamiast dwumasy
Zestaw ze sztywnym kołem zamachowym (kit 4P) to alternatywa dla drogiego zestawu z kołem dwumasowym.
Jak powszechnie wiadomo, nowoczesne silniki wysokoprężne odznaczają się znacznym momentem obrotowym już przy niewielkiej prędkości, co z kolei powoduje przeciążenia w układzie przeniesienia napędu, odczuwalne przede wszystkim podczas ruszania. Do niebezpiecznych drgań dochodzi przede wszystkim przy niskiej prędkości obrotowej silnika Z tego powodu najbardziej narażonym na uszkodzenia jest zastosowane w aucie dwumasowe koło zamachowe, w którym umieszczony jest tłumik drgań skrętnych.
Często zdarza się, że element ten ulega awarii już przy stosunkowo niewielkim przebiegu, a koszt wymiany części na nową jest bardzo wysoki. Problem ten udało się rozwiązać firmom Valeo, Kager i LUK  którzy opracowali komplet sprzęgła ze sztywnym kołem zamachowym jako alternatywy dla zestawu z kołem dwumasowym.
Składa się on z czterech elementów: sztywnego koła zamachowego, elastycznej tarczy o specjalnej konstrukcji zespołu dociskowego oraz łożyska wyciskowego (do samochodów z łożyskiem hydraulicznym oferowane są komplety trzyelementowe: koło zamachowe, tarcza i docisk), a jego montaż nie różni się zasadniczo od instalacji tradycyjnego zestawu.


Zastosowanie:

PEUGEOT 307 (3A/C)
2.0 HDi 110 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)
   
PEUGEOT 307 Break (3E)
2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)
   
PEUGEOT 307 SW (3H)
2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)


NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW:
PEUGEOT    2052N5 / 2052 N5
PEUGEOT    205209 / 2052 09


NUMERY PORÓWNAWCZE:

KAGER    16-1006
STATIM   110.151
LUK      601 0009 00
SKF    VKJA 8040
SKF    VKJA 8040
SACHS    3000 951 013
VALEO 826315
VALEO    835007
VALEO    836001

Posiadamy wszystkie zestawy ze/> sztywnym kołem Valeo: Pobierz plik

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Zobacz także:
SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE KAGER PEUGEOT 307 2.0 HDI  01-05
user/images/min/product_mid/4P 16-1006.jpg user/images/min/product_mid/Sprzeglo 4p MG.jpg, SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE KAGER PEUGEOT 307 2.0 HDI 01-05 Podstawowe dane: Profil piasty wielowpustowej: 18,27 Profil piasty wielowpustowej: 20,85 Średnica 1 [mm]: 229 Średnica 2 [mm]: 228,6 Wersja: DBR Ilość zębów: 18 Przeznaczone dla samochodów produkowanych w latach 2001-2005. CZĘŚCI ZESTAWU: - Sztywne koło zamachowe, - Tarcza sprzęgła, - Docisk sprzęgła, - Łożysko oporowe, - Zestaw śrub. Nr katalogowy KAGER: 16-1006 / 161006 / 1 6 1 0 0 6 Jeśli nie jesteś pewny czy zestaw pasuje do Twojego samochodu lub potrzebujesz innych części – skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dobrać elementy do każdego samochodu. Sztywne koło zamiast dwumasy Zestaw ze sztywnym kołem zamachowym (kit 4P) to alternatywa dla drogiego zestawu z kołem dwumasowym. Jak powszechnie wiadomo, nowoczesne silniki wysokoprężne odznaczają się znacznym momentem obrotowym już przy niewielkiej prędkości, co z kolei powoduje przeciążenia w układzie przeniesienia napędu, odczuwalne przede wszystkim podczas ruszania. Do niebezpiecznych drgań dochodzi przede wszystkim przy niskiej prędkości obrotowej silnika Z tego powodu najbardziej narażonym na uszkodzenia jest zastosowane w aucie dwumasowe koło zamachowe, w którym umieszczony jest tłumik drgań skrętnych. Często zdarza się, że element ten ulega awarii już przy stosunkowo niewielkim przebiegu, a koszt wymiany części na nową jest bardzo wysoki. Problem ten udało się rozwiązać firmie Valeo, jak i producentowi kompletnych zestawów sprzęgieł dla marki Kager który opracował komplet sprzęgła ze sztywnym kołem zamachowym jako alternatywy dla zestawu z kołem dwumasowym. Składa się on z czterech elementów: sztywnego koła zamachowego, elastycznej tarczy o specjalnej konstrukcji zespołu dociskowego oraz łożyska wyciskowego (do samochodów z łożyskiem hydraulicznym oferowane są komplety trzyelementowe: koło zamachowe, tarcza i docisk) a jego montaż nie różni się zasadniczo od instalacji tradycyjnego zestawu. Zestawy sprzęgieł ze sztywnym kołem zamachowym Kager mają kilka istotnych cech. Przede wszystkim konstrukcja ta cechuje się niezawodnością spełniającą najwyższe wymagania. Sztywne koło zamachowe jest praktycznie bezawaryjne ponieważ nie ma w nim żadnych ruchomych elementów. Za tłumienie drgań odpowiada tarcza w której umieszczono znacznie wydajniejsze sprężyny w porównaniu do tradycyjnych tłumików drgań skrętnych, o charakterystyce odpowiednio dobranej do odpowiednich modeli samochodów. Zestaw 4P Kager zapewnia optymalną wydajność pracy przy przenoszeniu momentu obrotowego, a co za tym idzie wysoki poziom redukcji drań i hałasów, dzięki czemu właściwie chroni układ przeniesienia napędu oraz pozwala zachować wysoki komfort jazdy. Niewątpliwą zaletą tej konstrukcji są również wymierne korzyści ekonomiczne. Zestawy 4P Kager są bowiem znacznie tańsze od zestawów z dwumasowym kołem zamachowym. Można dzięki temu znacznie obniżyć koszty obsługi pojazdu, szczególnie wtedy, kiedy jest on intensywnie eksploatowany (np. taksówki czy auta dostawcze). Wysoka jakość produktów, nowatorska technologia oraz bardzo atrakcyjna cena to główne zalety, którymi cechuje się nowa linia. Warto dodać, że produkty te spełniają ściśle określone kryteria jakościowe i mogą być śmiało polecane nawet najbardziej wymagającym Klientom. Najlepszą rekomendacją dla zestawów sprzęgieł 4P Kagera jest sukces rynkowy zestawów Valeo. Od kilku lat produkty te znajdują nabywców zarówno w Europie, jak i na pozostałych kontynentach, a ich sprzedaż systematycznie rośnie. Sprzęgła te cieszą się znakomitą opinią warsztatów jak również użytkowników samochodów, w których te elementy zostały zamontowane. Producentem sprzęgieł dla marki KAGER jest jedna z największych fabryk materiałów frykcyjnych i elementów układu przekazania napędu. Dostawca na pierwsze wyposażenie (OEM) między innymi dla jednej z fabryk grupy Volkswagen’a. Zastosowanie: PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 110 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW: PEUGEOT    2052N5 NUMERY PORÓWNAWCZE: Car S.p.A (InterCar)    GOP8340K GKN (LÖBRO)    302253 KAGER    13-1468 NISSENS    94190 RACER    R4073 RUVILLE AUTOTEILE    75351S SKF    VKJA 8040 SKF    VKJA 8040 SACHS    3000 951 013 VALEO    835007 1,110,00 zł koszyk,powiedz, 1192

SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE KAGER PEUGEOT 307 2.0 HDI 01-05

1,110,00 zł

SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE STATIM PEUGEOT 307 2.0 HDi 110
user/images/min/product_mid/Zestaw STA 110.151 z1 M.jpg.jpg user/images/min/product_mid/Zestaw STA 110.151 z2 M.jpg, SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE STATIM PEUGEOT 307 2.0 HDi 110 Podstawowe dane: Średnica: 228mm Profil piasty:18,3x20,9 - 18N Części zestawu: - Sztywne koło zamachowe - Tarcza sprzęgła - Tarcza dociskowa sprzęgła - Łożysko oporowe - Zestaw śrub !!! NIE ZAKŁADAJ W TYM AUCIE KOŁA DWUMASOWEGO !!! Nr katalogowy STATIM: STA 110.151 / 110151 Jeśli nie jesteś pewny czy zestaw pasuje do Twojego samochodu lub potrzebujesz innych części – skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dobrać elementy do każdego samochodu. Sztywne koło zamiast dwumasy Zestaw ze sztywnym kołem zamachowym (kit 4P) to alternatywa dla drogiego zestawu z kołem dwumasowym. Jak powszechnie wiadomo, nowoczesne silniki wysokoprężne odznaczają się znacznym momentem obrotowym już przy niewielkiej prędkości, co z kolei powoduje przeciążenia w układzie przeniesienia napędu, odczuwalne przede wszystkim podczas ruszania. Do niebezpiecznych drgań dochodzi przede wszystkim przy niskiej prędkości obrotowej silnika Z tego powodu najbardziej narażonym na uszkodzenia jest zastosowane w aucie dwumasowe koło zamachowe, w którym umieszczony jest tłumik drgań skrętnych. Często zdarza się, że element ten ulega awarii już przy stosunkowo niewielkim przebiegu, a koszt wymiany części na nową jest bardzo wysoki. Problem ten udało się rozwiązać firmom Valeo, Kager i LUK  którzy opracowali komplet sprzęgła ze sztywnym kołem zamachowym jako alternatywy dla zestawu z kołem dwumasowym. Składa się on z czterech elementów: sztywnego koła zamachowego, elastycznej tarczy o specjalnej konstrukcji zespołu dociskowego oraz łożyska wyciskowego (do samochodów z łożyskiem hydraulicznym oferowane są komplety trzyelementowe: koło zamachowe, tarcza i docisk), a jego montaż nie różni się zasadniczo od instalacji tradycyjnego zestawu. Zastosowanie: PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 110 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW: PEUGEOT    2052N5 / 2052 N5 PEUGEOT    205209 / 2052 09 NUMERY PORÓWNAWCZE: Car S.p.A (InterCar)    GOP8340K GKN (LÖBRO)    302253 KAGER    13-1468 KAGER    16-1006 NISSENS    94190 RACER    R4073 RUVILLE AUTOTEILE    75351S LUK 601 0009 00 SACHS    3000 951 013 VALEO 826315 VALEO    835007 VALEO    836001 U NAS ZNAJDZIESZ TAKŻE ZESTAWY ZE SZTYWNYM KOŁEM INNYCH PRODUCENTÓW. 987,00 zł koszyk,powiedz, 2196

SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE STATIM PEUGEOT 307 2.0 HDi 110

987,00 zł

SZTYWNE KOŁO SPRZĘGŁO VALEO PEUGEOT 307 2.0 HDi 110
user/images/min/product_mid/Zestaw VAL 835007 z1.jpg.jpg user/images/min/product_mid/Zestaw VAL 835007 z2.jpg,user/images/min/product_mid/Kolo sztywne 835007 M.jpg, SZTYWNE KOŁO SPRZĘGŁO VALEO PEUGEOT 307 2.0 HDi 110 Podstawowe dane: średnica 1 [mm]: 229 Wersja: DBR średnica 2 [mm]: 228,6 ilość zębów: 18 Profil piasty: 18,27 Profil piasty: 20,85 Części zestawu: - Sztywne koło zamachowe - Tarcza sprzęgła - Tarcza dociskowa sprzęgła - Łożysko oporowe - Zestaw śrub !!! NIE ZAKŁADAJ W TYM AUCIE KOŁA DWUMASOWEGO !!! Nr katalogowy VALEO: VAL 835007 Jeśli nie jesteś pewny czy zestaw pasuje do Twojego samochodu lub potrzebujesz innych części – skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dobrać elementy do każdego samochodu. Sztywne koło zamiast dwumasy Zestaw ze sztywnym kołem zamachowym (kit 4P) to alternatywa dla drogiego zestawu z kołem dwumasowym. Jak powszechnie wiadomo, nowoczesne silniki wysokoprężne odznaczają się znacznym momentem obrotowym już przy niewielkiej prędkości, co z kolei powoduje przeciążenia w układzie przeniesienia napędu, odczuwalne przede wszystkim podczas ruszania. Do niebezpiecznych drgań dochodzi przede wszystkim przy niskiej prędkości obrotowej silnika Z tego powodu najbardziej narażonym na uszkodzenia jest zastosowane w aucie dwumasowe koło zamachowe, w którym umieszczony jest tłumik drgań skrętnych. Często zdarza się, że element ten ulega awarii już przy stosunkowo niewielkim przebiegu, a koszt wymiany części na nową jest bardzo wysoki. Problem ten udało się rozwiązać firmom Valeo, Kager i LUK  którzy opracowali komplet sprzęgła ze sztywnym kołem zamachowym jako alternatywy dla zestawu z kołem dwumasowym. Składa się on z czterech elementów: sztywnego koła zamachowego, elastycznej tarczy o specjalnej konstrukcji zespołu dociskowego oraz łożyska wyciskowego (do samochodów z łożyskiem hydraulicznym oferowane są komplety trzyelementowe: koło zamachowe, tarcza i docisk), a jego montaż nie różni się zasadniczo od instalacji tradycyjnego zestawu. Zastosowanie: PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 110 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW: PEUGEOT    2052N5 / 2052 N5 PEUGEOT    205209 / 2052 09 NUMERY PORÓWNAWCZE: KAGER    13-1468 KAGER    16-1006 RUVILLE AUTOTEILE    75351S LUK 601 0009 00 SACHS    3000 951 013 VALEO 826315 VALEO  836001 U NAS ZNAJDZIESZ TAKŻE ZESTAWY ZE SZTYWNYM KOŁEM INNYCH PRODUCENTÓW. 1,995,00 zł 1,618,00 zł koszyk,powiedz, 2197

SZTYWNE KOŁO SPRZĘGŁO VALEO PEUGEOT 307 2.0 HDi 110

1,995,00 zł 1,618,00 zł

SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE LUK PEUGEOT 307 2.0 HDi 110
user/images/min/product_mid/1392462386_Zestaw 601 0021 00 z1 M.jpg user/images/min/product_mid/1392462386_Zestaw 601 0021 00 z2 M.jpg, SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE LUK PEUGEOT 307 2.0 HDi 110 Podstawowe dane: Średnica: 228mm Nr katalogowy LuK: 601 0021 00 / 601002100 / 601 002 100 Części zestawu: - Sztywne koło zamachowe - Tarcza sprzęgła - Tarcza dociskowa sprzęgła - Łożysko oporowe - Zestaw śrub do koła zamachowego i do sprzęgła. Zastępuje wycofany zestaw: Nr katalogowy LuK: 601 0009 00 !!! NIE ZAKŁADAJ W TYM AUCIE KOŁA DWUMASOWEGO !!! NOWY, ORYGINALNY ZESTAW RENOMOWANEGO PRODUCENTA LuK Jeśli nie jesteś pewny czy zestaw pasuje do Twojego samochodu lub potrzebujesz innych części – skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dobrać elementy do każdego samochodu. Sztywne koło zamiast dwumasy Zestaw ze sztywnym kołem zamachowym (kit 4P) to alternatywa dla drogiego zestawu z kołem dwumasowym. Jak powszechnie wiadomo, nowoczesne silniki wysokoprężne odznaczają się znacznym momentem obrotowym już przy niewielkiej prędkości, co z kolei powoduje przeciążenia w układzie przeniesienia napędu, odczuwalne przede wszystkim podczas ruszania. Do niebezpiecznych drgań dochodzi przede wszystkim przy niskiej prędkości obrotowej silnika Z tego powodu najbardziej narażonym na uszkodzenia jest zastosowane w aucie dwumasowe koło zamachowe, w którym umieszczony jest tłumik drgań skrętnych. Często zdarza się, że element ten ulega awarii już przy stosunkowo niewielkim przebiegu, a koszt wymiany części na nową jest bardzo wysoki. Problem ten udało się rozwiązać firmom Valeo, Kager i LuK  którzy opracowali komplet sprzęgła ze sztywnym kołem zamachowym jako alternatywy dla zestawu z kołem dwumasowym. Składa się on z czterech elementów: sztywnego koła zamachowego, elastycznej tarczy o specjalnej konstrukcji zespołu dociskowego oraz łożyska wyciskowego (do samochodów z łożyskiem hydraulicznym oferowane są komplety trzyelementowe: koło zamachowe, tarcza i docisk), a jego montaż nie różni się zasadniczo od instalacji tradycyjnego zestawu. Zastosowanie: PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 110 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED)     PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW: PEUGEOT    2052N5 / 2052 N5 PEUGEOT    205209 / 2052 09 ZAMIENNIKI: KAGER    16-1006 STATIM   110.151 LUK      601 0009 00 SKF    VKJA 8040 SKF    VKJA 8040 SACHS    3000 951 013 VALEO 826315 VALEO    835007 VALEO    836001 1,307,00 zł 842,00 zł koszyk,powiedz, 2968

SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE LUK PEUGEOT 307 2.0 HDi 110

1,307,00 zł 842,00 zł

Klienci polecają również:
ROZRZĄD KPL SKF CITROEN FIAT PEUGEOT 2.0 HDI
user/images/min/product_mid/Rozrzad SKF VKMA 03247.jpg ROZRZĄD KPL SKF CITROEN FIAT PEUGEOT 2.0 HDI Podstawowe dane: Numer katalogowy SKF: VKMA 03247 KOMPONENTY (CZĘŚCI) ZESTAWU: VKM 13244      Rolka napinająca, pasek rozrządu VKM 23246     Rolka prowadząca, pasek rozrządu SKF08185     Pasek rozrządu SKF09299     Śruba Jeśli nie jesteś pewny czy zestaw pasuje do Twojego samochodu lub potrzebujesz innych części – skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dobrać elementy. SKF to renomowany producent. Produkty tej marki są bardzo często stosowane w samochodach podczas pierwszego montażu w fabrykach samochodowych w Europie i Japonii. Zastosowanie: CITROEN BERLINGO (MF) 2.0 HDI 90 (MFRHY) (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 4x4 (2002.11 - 2005.10); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: DW10TD CITROEN BERLINGO nadwozie pełne (M_) 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY) (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDI 90 4WD (2000.11 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) CITROEN C4 (LC_) 2.0 HDi (2008.07 - ???); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: CITROEN C5 (DC_) 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) (2001.03 - 2004.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) 2.0 HDi (DCRHYB) (2001.03 - 2004.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi (2001.03 - 2004.08); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED) CITROEN C5 Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) (2001.06 - 2004.08); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED) 2.0 HDi (DERHYB) (2001.06 - 2004.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi (2001.06 - 2004.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 HDI (1999.08 - 2002.07); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 95 (1999.10 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX 2.0 HDi 110 (2000.03 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROEN JUMPY nadwozie pełne (BS_, BT_, BY_, BZ_) 2.0 HDi 95 (1999.10 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED) 2.0 HDi 110 (2002.01 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROEN JUMPY platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 HDi 95 (1999.10 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX CITROEN XSARA (N1) 2.0 HDi 90 (1999.02 - 2005.03); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 109 (2001.05 - 2005.03); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 HDI 90 (1999.02 - 2005.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 109 (2001.05 - 2005.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROEN XSARA coupe (N0) 2.0 HDi 109 (2001.05 - 2005.03); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) 2.0 HDI 90 (1999.02 - 2005.03); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 HDi (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) FIAT SCUDO Combinato (220P) 2.0 JTD (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ FIAT SCUDO nadwozie pełne (220L) 2.0 JTD (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX FIAT ULYSSE (220) 2.0 JTD (1999.10 - 2002.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ LANCIA ZETA (220) 2.0 JTD (2000.04 - 2002.09); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) 2.0 HDI 90 (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 206 SW (2E/K) 2.0 HDi (2002.07 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 HDI 90 (1999.06 - 2001.05); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 HDI 90 (1999.06 - 2002.04); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 2.0 HDI 90 (1999.06 - 2001.05); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 90 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 110 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 110 (1998.06 - 2001.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) 2.0 HDI 90 (1999.02 - 2004.05); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 110 (2001.08 - 2004.05); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED) PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 (1999.02 - 2004.04); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) 2.0 HDI 90 (1999.02 - 2004.10); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 110 (2001.08 - 2004.10); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED) PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDI (2000.05 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) 2.0 HDi (2001.03 - 2004.07); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 806 (221) 2.0 HDI (1999.08 - 2002.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) 2.0 HDi (2000.10 - 2003.11); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED) PEUGEOT EXPERT nadwozie pełne (222) 2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED) 2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 2.0 HDI (2000.02 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 4x4 (2004.04 - 2005.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: PEUGEOT PARTNER nadwozie pełne (5) 2.0 HDi (2000.04 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) 2.0 HDi 4x4 (2004.04 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW: CITROËN     0831.79 CITROËN    0831.N5 FIAT    9400831789 FIAT    9467538580 PEUGEOT    0831.78 PEUGEOT    0831.N4 NUMERY PORÓWNAWCZE: BOSCH     1 987 948 252 FEBI Bilstein GmbH + Co KG    19623 GATES    K025524XS MAGNETI MARELLI        341371391101 RUVILLE AUTOTEILE    5592171 SWAG Autoteile GmbH    62 91 9623 184,00 zł koszyk,powiedz, 126

ROZRZĄD KPL SKF CITROEN FIAT PEUGEOT 2.0 HDI

184,00 zł

POMPA WODY SKF CITROEN FIAT PEUGEOT SUZUKI
user/images/min/product_mid/pompa VKPC 83639.jpg POMPA WODY SKF CITROEN FIAT PEUGEOT SUZUKI Podstawowe dane: Wykonanie pompy wodnej: dla napędu paskiem rozrządu Nr katalogowy SKF: VKPC 83639 / SKF83639 / VKPC83639 KOMPONENTY (CZĘŚCI) ZESTAWU: SKF04887     Pompa wody ARTYKUŁ JEST CZĘŚCIĄ ZESTAWU: VKMC 02023     Pompa wody + zestaw paska rozrządu VKMC 03244     Pompa wody + zestaw paska rozrządu VKMC 03246     Pompa wody + zestaw paska rozrządu VKMC 03247     Pompa wody + zestaw paska rozrządu VKMC 03248     Pompa wody + zestaw paska rozrządu Posiadamy pompy do prawie wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych. By dobrać właściwe części prosimy przesłać dane pojazdu takie jak marka, model, wersja nadwozia, pojemność i moc silnika (np. Audi A4 kombi 1.9 TDI 130 KM). SKF to renomowany producent. Produkty tej marki są bardzo często stosowane w samochodach podczas pierwszego montażu w fabrykach samochodowych w Europie i Japonii. Zastosowanie: CITROËN BERLINGO (MF)     1.9 D (MFWJZ) (1998.07 - ???); 1868.00 ccm - 70.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDI 90 (MFRHY) (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     1.9 D 4WD (MFWJZ) (1998.07 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDi 4x4 (MFRHY) (2002.11 - 2005.10); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) CITROËN BERLINGO nadwozie pełne (M_)     1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ) (1999.04 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     1.9 D 70 4WD (MBWJZ, MCWJZ) (1998.07 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY) (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDI 90 4WD (MBRHY, MCRHY) (2000.11 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) CITROËN C15 (VD-_)     1.9 D (2000.12 - 2005.12); 1868.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: WJX (DW8B) CITROËN C4 (LC_)     2.0 HDi (2008.07 - ???); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RHF (DW10BTED4) CITROËN C4 coupe (LA_)     2.0 HDi (2008.07 - ???); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RHF (DW10BTED4) CITROËN C4 sedan     2.0 HDi (2007.04 - 2011.12); 1997.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROËN C5 (DC_)     2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) (2001.03 - 2004.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDi (DCRHYB) (2001.03 - 2004.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDi (2001.03 - 2004.08); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED) CITROËN C5 Break (DE_)     2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) (2001.06 - 2004.08); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED)     2.0 HDi (DERHYB) (2001.06 - 2004.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDi (2001.06 - 2004.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROËN C8 (EA_, EB_)     2.0 HDi (2002.07 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4); RHT (DW10ATED4); RHM (DW10ATED4) CITROËN EVASION (22, U6)     2.0 HDI (1999.08 - 2002.07); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI 16V (1999.09 - 2002.07); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4) CITROËN JUMPER Autobus (244, Z_)     2.0 HDi (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD) CITROËN JUMPER nadwozie pełne (230L)     2.0 HDI (2001.11 - 2002.04); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD) CITROËN JUMPER nadwozie pełne (244)     2.0 HDi (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD); RHV (DW10TD) CITROËN JUMPER platforma / podwozie (244)     2.0 HDi (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD) CITROËN JUMPY (U6U)     2.0 HDi 110 (2000.03 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     1.9 D 70 (1998.04 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8)     2.0 HDi 95 (1999.10 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED)     2.0 HDi 110 (2000.03 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROËN JUMPY nadwozie pełne (BS_, BT_, BY_, BZ_)     2.0 HDi 110 (2002.01 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     2.0 HDi 95 (1999.10 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED)     1.9 D 70 (1998.04 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8)     2.0 HDi 110 (2002.01 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROËN JUMPY platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_)     2.0 HDi 110 (2003.12 - 2006.10); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     2.0 HDi 95 (1999.10 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED)     2.0 HDi 110 16V (2003.12 - 2006.10); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROËN XANTIA (X2)     2.0 HDI 109 (1999.02 - 2003.04); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI 90 (1999.03 - 2003.04); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) CITROËN XANTIA Break (X2)     2.0 HDI 109 (1999.02 - 2003.04); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI 90 (1999.03 - 2003.04); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) CITROËN XSARA (N1)     1.9 D (1998.07 - 2005.03); 1868.00 ccm - 70.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDi 90 (1999.02 - 2005.03); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDi 109 (2001.05 - 2005.03); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROËN XSARA Break (N2)     1.9 D (1998.07 - 2005.08); 1868.00 ccm - 70.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDI 90 (1999.02 - 2005.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDi 109 (2001.05 - 2005.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) CITROËN XSARA coupe (N0)     1.9 D (1999.02 - 2005.03); 1868.00 ccm - 70.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDi 109 (2001.05 - 2005.03); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI 90 (1999.02 - 2005.03); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) CITROËN XSARA PICASSO (N68)     2.0 HDi (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) FIAT DUCATO Autobus (230)     2.0 JTD (2001.10 - 2002.04); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10) FIAT DUCATO Autobus (244, Z_)     2.0 JTD (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10) FIAT DUCATO nadwozie pełne (230L)     2.0 JTD (2001.10 - 2002.04); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10) FIAT DUCATO nadwozie pełne (244)     2.0 JTD (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10) FIAT DUCATO platforma / podwozie (244)     2.0 JTD (2002.04 - 2006.07); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10) FIAT SCUDO Combinato (220P)     2.0 JTD 16V (1999.05 - 2006.12); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     1.9 D (1998.04 - 2006.12); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8)     2.0 JTD (1999.12 - 2006.12); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ     2.0 JTD (2004.01 - 2006.12); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX FIAT SCUDO nadwozie pełne (220L)     2.0 JTD 16V (1999.05 - 2006.12); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     2.0 JTD (1999.12 - 2006.12); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX     1.9 D (1998.04 - 2006.12); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8)     2.0 JTD (2002.12 - 2006.12); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ FIAT ULYSSE (179AX)     2.0 JTD (2002.08 - 2006.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     2.0 JTD (2003.05 - 2006.08); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHM (DW10ATED4) FIAT ULYSSE (220)     2.0 JTD 16V (1999.05 - 2002.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     2.0 JTD (1999.10 - 2002.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ LANCIA PHEDRA (179)     2.0 JTD (179AXB1A) (2002.09 - 2010.11); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     2.0 JTD (2003.07 - 2010.11); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHM (DW10ATED4) LANCIA ZETA (220)     2.0 JTD (220AN5) (1999.09 - 2002.09); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     2.0 JTD (2000.04 - 2002.09); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) PEUGEOT 206 hatchback (2A/C)     1.9 D (1998.09 - 2001.11); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8)     2.0 HDI 90 (1999.12 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 206 SW (2E/K)     2.0 HDi (2002.07 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 206 Van     1.9 D (1999.04 - 2007.05); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8) PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)     1.9 D (1998.09 - 2001.05); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDI 90 (1999.06 - 2001.05); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)     1.9 D (1998.09 - 2002.04); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDI 90 (1999.06 - 2002.04); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5)     1.9 D (1998.09 - 2001.05); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDI 90 (1999.06 - 2001.05); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT 307 (3A/C)     2.0 HDi 90 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDi 110 (2000.08 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 307 Break (3E)     2.0 HDI 90 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 307 sedan     2.0 HDi (2008.08 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED) PEUGEOT 307 SW (3H)     2.0 HDI 90 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDI 110 (2002.03 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 406 (8B)     2.0 HDI 110 (1998.06 - 2001.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI 90 (1999.02 - 2004.05); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDi 110 (2001.08 - 2004.05); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED) PEUGEOT 406 Break (8E/F)     2.0 HDI 110 (1999.02 - 2004.04); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI 90 (1999.02 - 2004.10); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     2.0 HDi 110 (2001.08 - 2004.10); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED) PEUGEOT 607 (9D, 9U)     2.0 HDI (2000.05 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDi (2001.03 - 2004.07); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED) PEUGEOT 806 (221)     2.0 HDI (1999.08 - 2002.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI 16V (1999.08 - 2002.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4) PEUGEOT 807 (E)     2.0 HDi (2002.06 - ???); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4); RHT (DW10ATED4); RHM (DW10ATED4)     2.0 HDi (2004.04 - 2006.05); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4) PEUGEOT BOXER Autobus (244, Z_)     2.0 HDi (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD); RHV (DW10TD) PEUGEOT BOXER nadwozie pełne (230L)     2.0 HDI (2001.08 - 2002.04); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD) PEUGEOT BOXER nadwozie pełne (244)     2.0 HDi (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD); RHV (DW10TD) PEUGEOT BOXER platforma / podwozie (244)     2.0 HDi (2002.04 - ???); 1997.00 ccm - 84.00 KM/62.00 kW; Silnik: RHV (DW10UTD); RHV (DW10TD) PEUGEOT EXPERT (224)     2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     1.9 D (2003.12 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDi (2000.10 - 2003.11); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED) PEUGEOT EXPERT nadwozie pełne (222)     2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: RHX (DW10BTED)     2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)     2.0 HDI (2000.07 - ???); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4)     1.9 D 70 (1998.12 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B) PEUGEOT EXPERT platforma / podwozie (223)     1.9 D (1998.06 - 2003.11); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDi (2000.10 - 2003.11); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW (DW10ATED4) PEUGEOT PARTNER Combispace (5F)     1.9 D (1998.12 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B)     2.0 HDI (2000.02 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     1.9 D 4x4 (2004.04 - 2005.08); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJY (DW8B)     2.0 HDi 4x4 (2004.04 - 2005.08); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD) PEUGEOT PARTNER nadwozie pełne (5)     2.0 HDi (2000.04 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     1.9 D 4x4 (2004.04 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJY (DW8B)     2.0 HDi 4x4 (2004.04 - ???); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)     1.9 D (1996.06 - ???); 1868.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: WJZ (DW8); WJY (DW8B) SUZUKI GRAND VITARA I (FT, GT)     2.0 HDI 110 16V (2001.07 - 2003.07); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHW     2.0 HDI 110 (2001.07 - 2003.07); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW: CITROËN    1201.C4 FIAT    9569147388 LANCIA    9569147388 PEUGEOT    1201.C4 SUZUKI    17410-67G00 ZAMIENNIKI: BEHR-SERVICE GmbH    8MP 376 800-291 CONTITECH    V65994 Delphi (Lockheed)    WP2395 FEBI Bilstein GmbH + Co KG    18640 GATES    WP0014 Hans Pries GmbH & Co. KG    720 164 HELLA    8MP 376 800-291 INA    538 0008 10 MAGNETI MARELLI    350981713000 MEYLE Products®    11-13 220 0001 OPTIMAL    AQ-1137 RACER    R0516 RUVILLE AUTOTEILE    65994 SWAG Autoteile GmbH    62 15 0017 127,00 zł koszyk,powiedz, 519

POMPA WODY SKF CITROEN FIAT PEUGEOT SUZUKI

127,00 zł

Koszyk
...jest pusty

Zobacz
Szybki kontakt Atmil
Nie znalazłeś
właściwej części?

Pomożemy Ci:
!! Nie używaj
Google Chrome !!


info@atmil.pl



Tel. 795 705 892

W godzinach:

8:00 - 22:00


Więcej

Producent
LUK

Inne produkty

Powiadomienia

SZTYWNE KOŁO SPRZĘGŁO LUK PEUGEOT 307 2.0 HDi 110

Koszty Wysyłki


- Wpłata na konto:
19 zł
- Za pobraniem:
25 zł
- Osobiście:
0 zł (w godz 8-20
PO WCZEŚNIEJSZYM
UZGODNIENIU)

SOBOTA*
- Wpłata na konto:
29 zł
- Za pobraniem:
39 zł


- Poczta do 350g
 8 zł (świece, żarówki)

Za wysyłkę płacisz raz!
(niezależnie od ilości
zakupionych produktów)


SZYBKA WYSYŁKA!


* sprawdź na stronie
FedEx gdzie doręczają
w Soboty (większe miasta)
Dane do Przelewu


19 1140 2004 0000 3302 4338 8297

Perspe
Ewa Brach-Pogoda

ul. Polonijna 16/23
30-668 Kraków


Przelewy zagraniczne
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usł‚ug i zgodnie z Polityką… Prywatności. Możesz okreś›lić‡ warunki przechowywania lub dostę™pu do plików cookies w Twojej przeglą…darce.
Czas wyświetlania strony: 0.150s